♥ Tisdag, skola

Hej sweeties!

Anledningen till att jag bloggar nu på morgonen är för att jag inte ska "råka" lägga mig i sängen och sen inte komma upp igen, och skolka och bli försenad pga min lathet, Nej nu ska jag fan inte komma försent mer. Eller skolka. Ska börja anstränga mig mer i skolan!

Vaknade kl 06.30 så jag har  precis duschat och lekt med min hamster Nalle. Han är nästan alltid vaken =) sååå nu sitter jag här & bloggar, och kollar på Vakna med TheVoice! I ♥ Josefine. Hah

Idag inviger jag förresten min nya Volumaster! (Tack älskling<3) är inte så bra på att använda den, men ändå.
Nu måste jag gå, ska äta frukost, välja kläder (aah) och sånt.


Förresten, visste ni att jag blekte slingor i helgen som blev så här? (färgade över samma dag med brunt, haha!)


HAHAHA kolla va ful va nog typ 7 år..


ännu fulare, hahaha min lillebror kolla flinet.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback