One step closer blonde.

Hej söt!

Idag fixade jag som sagt slingor hos frisören, ända i Norrtälje. Jag kände på mig att dom var skitbra haha och det va dom!

Ska bleka ännu fler slingor om ca 2veckor. Så jag stegvis blir blondare och blondare utan att tappa håret :P för just nu ser jag lite import ut eftersom det är så många ljusa slingor i mitt mörka hår. Är skitförvånad över att inte botten blev jääteeljussblond och längderna orange. Alla slingor blev jätteljusa och bra, inte gula eller orange:a! Jag tror det kmr bli skit bra sen. :D

Nu är jag närmare blond, på riktigt!
Wiie! *glädjeskutt*



Slingerna är ännu kallare i verkligheten. Har precis tvättat med silverschampo oxo ;)

Okej nu har jag skit brottom.. Ska göra läxor! Bye!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha jag vet när jag blev märkhårig var jag säker på att jag inte skulle ångra mig men nu sitter här ändå med värsta blond-begäret ;P

Vad fina slingorna blev :) Var det Jill som fixade dom? Hon har också en blogg jiie.blogg.se :)

2009-04-30 @ 07:26:19
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fan vad gött, jag håller med på att försöka övergå till blond igen nu :)

2009-04-30 @ 17:38:29
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback