Hår historia

Hej igen bloggvänner!: D

Hur mår ni?

Jag mår dåligt för jag är deprimerad! Jag är fan som en jävla 3åring :( Jag är skit envis för er som inte vet de.. När jag vill något måste jag få det snabbt! Annars blir jag galen. När jag vill något kan jag bara tänka på det & inget annat.

För några dagar sen drömde jag en dröm att jag var blond, (Alltid velat vara det) och jag vill så gärna vara blond. Har försökt så jävla många gånger men längderna vägrar bli ljusare än mörk-orange därför att jag färgat så mycket! Så idag skolkade jag hela dagen för att köpa blekningsfärg (Mood ultrablond) och testa på lite hår. Blir det ljusare än orange tänker jag försöka med hela håret.. 

Det här blev resultatet.



Ljusare än var jag trodde.

Men jag hittade Scharzkopft blekning hemma. Så nu sitter jag med blekmedel på samma ställe igen och ser vilken färg det blir :p Hehe håll tummarna för ljust resultat!

Ses senare! ~

PS. skolkade inte bara därför, utan för att jag var trött med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback