Dålig uppdatering, I know, Im sorry.

Hihi ja som rubriken säger.. jag har varit slö. Men jag & några kompisar grillade på stora gräsmattan i Truddan :) Skit mysigt! vi köpte en gångsgrill och massa korv!! bröd, cola, hamburgare m.m och grillade det! Rosa hade med sig vattenpipa. Det va första gången jag rökte vatten pipa och tror inte jag gör om det, inte speciellt gott :P

Tror det var jag, Bom, Erika, Sewi, Seyran, Rosa, Nojin, Sovkat, Amanda, och carro som var där :)

lite bilder  från kvällen


Sewi o erika


Vi gungar :D


hoho

Senare mot kvällen sov seyran, bom & erika över. Vi hade fett kul i live cam på pea! haha

oki nu ska ja dra, ha de bra raringar puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback