AAAH!stress!!

Hej bloggen!

Är skit stressad, så nu slänger jag in ett snabbt inlägg bara. Hatar att komma hem sent för då känner jag mig suuperstressad. Liksom måste leka med hamstrarna, ge dem middag, fixa mig, osv. Aja :p

Som jag trodde blev det ingen solning för min del idag :P Jag, Sewi & erika åkte till Solna och köpte den rosa skjortan jag ville ha & skärpet. (Ni får se imorn XD) Sen mötte Seran upp oss utan för H&M. Vi åkte tsm till stan och dom skulle shoppa så vi hängde med några affärer. Men jag och Sewi blev lost efter ett tag  för dom bara sprang iväg från oss så vi köpte Cup noodles ist! och sen drog vi till Bom xP


Sewi väljer nudlar i china affären


Sen var vi alla tsm hos Bom ett tag innan Erika & Seran drog o sola och sen åkte hem.
Jag o Sewi stannade några timmar till, liite för länge! När kl blev 20.47 sprang vi till Ica och köpte
Ben & Jerrys (FÖRSTA GÅNGEN JAG ÅT DET)

Säger bara : Den är god, men inte värd 50 kr!  nu vet ni det :P


Jag & Bom :D


Mums!

That was my day. Brottom nu, hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback