1 april

Heeej! Ni vet att det är 1 april idag va? Alltså träder ipred-lagen i kraft = no more downloads! Mohaha.
Nej men jag lider inte så mkt av de eftersom jag ändå inte laddar ner massa.. Jaja.

Idag var jag hos hudläkaren kl 9.00, mina finnar syns ju inte så bra och jag har ju inte så mycket så jag trodde inte läkaren skulle skriva ut något :( kände mig dum som ens gick dit :P  men men!  läkaren skrev faktist ut Duac så jag är faktist glad eftersom den är stark! nu kanske jag kan få bebishud? :)

Efter skolan följde jag med annika på prommenad med "hennes" hund .. det var så varmt o fint väder så whynot liksom har inget att göra.. :p


Hunden skiter fett intresting


SKIT BRA LIPSYL! Ja lovar! + den är rosa :)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback