Tisdag, ADHD?

Helluw sugar! ♥

Har haft skit svårt att koncentrera mig de senaste dagarna, jag kan verkligen inte!
Tror faktist jag har drag av ADHD? Jag är ju fan överaktiv också. Så de senaste dagarna har praktist taget varit skit. Iaf under skoltid. Skolkar bara.. Nog om det!
 
Idag efter skolan åkte vi till stan, Jag Seyran och Bom. Seyran kollade på bikinis i H&M och lite sånt och jag o Bom bara segade efter :P Sen drog vi till Bom och ringde till en piercing studio och frågade lite roliga frågor haha :P Och påvägen åt vi korv!


Kungsholmen biatch!


Världens längsta korv?


Fett fula glas ögon - HAHAHA!!
By the way !! Checka in mobilen. Its has been pimped! <3


Världens gulligaste trosor på Åhlens, måste haa! <3


Bild från Gympan på Annika


Seyran testar läppglanser



På hemvägen..

Kommentarer
Postat av: annika

sexig jag e =D nu är recetionen av hårbortagningen uppe på min blogg. puss ses

2009-04-28 @ 21:46:26
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback