Solig måndag morgon ^.^

Hello sunshines!  Sitter o bloggar här i solen, skit mysigt!

Idag har jag bestämt mig för att inte komma försent, eller ens behöva stressa till skolan! Jag kommer klara det om jag bara håller mig borta från sängen (lyckades inte förra veckan  .. ) hehe

Usch håller på att sminka mig och det blir bara fulare o fulare ju mer jag sminkar, någon annan som känt så?!?!?! Vill bara tvätta av mig foundationen .. ser mkt fräschare ut haaha.  Nejmen whatever. Vilken flum inlägg.. Måste dra till skolan nu!!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Carolina

XXS taha! dom såg skittajta ut men dom är bra nu ;)



du är inte alls ful med mkt smink! jag tyckte du såg skitsöt ut idag!!!

2009-04-20 @ 17:53:50
URL: http://choccolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback