♥ Happy Birthday to you, Seyran.

Hejhej babes! ♥

Kom precis hem från skolan. Fett nice väder :) Mitt hår är skit stort av volumaster, skitsnyggt!! den e bäst.
Skolan va faktist inte så seg nu efter lovet, bara lite. Vi hade ett jävla jobbigt kondition test. Man skulle springa i 15 minuter i gympa salen (fram o tbx) i 15 sek, sen ha 15 sek paus. Under en viss tid bara såklart, Jag gjorde 31 längder så jag är nöjd :p borde iaf klarat testat!

 Men iaf, Idag fyller Seyran 15 år!! Grattis!!

 För att fira detta tänkte jag, Erika, Bom, Marwa & Sewi tänkte ha kul ute idag & fira lite typ med lilla seyran :D . Så nu ska jag fräscha upp mig lite & springa ett hemligt ärende innan jag drar ut och möter dom. Dom är just nu hos Erika & hämtar ett skärp hon ska lämna tillbaka.




Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback