Hamsterutställning

Hej babes!!

Idag har jag varit på en hamster utställning (SM). Geeze.. långtråkigt ärligt talat. Speciellt om man inte ställer ut en hamster utan bara VÄNTAR på att få köpa en. Tur att jag hade med Linnea! (TACK LINNEA, vet att du fick men för livet nu haha) Jag tror vi åt runt 5 korvar var.. kollade in alla ca 200 hamstrar minst 200 gånger också, och bara gick runt och såg allmänt dumma ut :) Men kl 4 när utställningen var slut fick jag äntligen ta hem min lilla bebis.

"Motalavikens McDreamy" Men hemma hos mig heter han nalle :)


Påväg hem


Checkar in buren ~dålig bild :p

Han är jätte söt mjuk & go!! Och väldigt lugn :D Sen han kom hem har min andra tjejhamster Fluffis varit helt galen, tror hon är i högbrunst också för hon springer runt i buren som en ADHD hamster och fnyser. Haha jättesött!

Istället för att visa dagens outfit på mig visar jag Linneas outfit!


Tshirt med peace märken - Hemma gjord (hennes mammas Tshirt)
Jeans
Converse


PEACE OUT. thats right!


YUM YUM - påskmust <3

Byebye bitches



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback