Gårdagen

Hej sötisar!

Som sagt, igår kom vi inte iväg förrän runt 5. Så vi hann egentligen bara sola. Men vi skulle möta min mamma först vid Åhléns och gissa vem som står bredvid henne? ADAM TENSTA,

Haha så jävla kul det va.

Jag - kolla! Adam Tensta!
Sewi - Va VAR? Hallååå vaar?!

Och hon pratade inte lågt direkt.. Han hörde klart o tydligt oss! Och han stod fan 1m ifrån oss typ :D Så stod vi där o ba
"VI GÅR FRAM  O FRÅGAR OM DE E HAN!! O BER OM EN BILD!" Haha.. Tror han visste att vi skulle komma fram till honom :p Vi fegade as länge men till slut gick vi fram!


Sewi & Adam tensta

Haha. Efter vi träffat celebrity nr 1 visste jag att vi skulle stöta på Dessie somehow..
Och guess what, WE DID!

När vi åkte till kungsholmen och solade så ryckte någon plötsligt i dörren. Vi började fjanta oss o ba Dessiiiee Dessiiieee hihihihi!! osv bara för att skämta. Jag liksom visste att det var Dessie på något sett. Och vafan det vare hahaha. Så jävla kul.. :D Hon skrev till och med om det på sin blogg. Nerd!!

För er som undrar hur hon ser ut irl :

Vitt hår, bajsbrunt (!!!) ansikte. Shiet ja bruden har solat way too much.


Erika smsar medans vi väntar :D


Sewi också :D


Erikas coola hand i solariet :D

Haha visste ni att tajmahal faktist blandar i syntet i riktiga håret? Vi såg det på erikas extension i solariet. Syntet lyste blått medans det riktiga såg blont ut ^^

BUSTED!



Kommentarer
Postat av: Carolina

hahhahah vad söt sewiii!

i looove his voice...

2009-04-22 @ 20:17:56
URL: http://choccolate.blogg.se/
Postat av: sewi

haha nämen där är ju jag , fan vad skön jag är , stöter på honnom 2 ggr på ett år ;D

2009-04-24 @ 19:17:56
Postat av: helin

haha jag träffa ockso po Dessie !!! fast po skansken och hon skrev om oss ockso !!! hahaha hon ba det var nogra jävla smo fjortisar som stog och fnittra ot mig hahahaha!!!

2009-05-04 @ 16:28:22
URL: http://h3lin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback